It is currently Thu Jul 24, 2014 10:46 pm

All times are UTC - 5 hours


This appears if user doesn't have JavaScript enabled, or doesn't have the required Flash Player version.




 Page 2 of 3 [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Sun Jan 06, 2013 10:36 pm 
GOLD STATUS
GOLD STATUS

Joined: Tue Oct 11, 2005 8:58 pm
Posts: 7403
Location: The BEASTMODE Tower
nah i aint try and find it... but i remember there was a thread where everyone tried to get tony to say he actually liked this shit



_________________
internet tea drinking club president
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Sun Jan 06, 2013 11:02 pm 
GOLD STATUS
GOLD STATUS
User avatar

Joined: Thu Apr 29, 2010 4:36 am
Posts: 6317
Location: Toronto
you're fucking useless man.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Mon Jan 07, 2013 8:40 am 
GOLD STATUS
GOLD STATUS

Joined: Tue Oct 11, 2005 8:58 pm
Posts: 7403
Location: The BEASTMODE Tower
Google: "site:hiphopcanada.com parma media young tony launder"
I think that's the thread.



_________________
internet tea drinking club president
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Tue Jan 08, 2013 12:12 am 
C-Note
C-Note

Joined: Tue May 11, 2010 11:14 am
Posts: 218
Critical Bill for worst rapper.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Tue Jan 08, 2013 5:49 pm 
C-Note
C-Note

Joined: Thu Feb 16, 2012 8:45 pm
Posts: 110
top left is a top loser
why not do canadas worst life
take a video of your life
just one day

haha


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Wed Jan 09, 2013 7:30 am 
GOLD STATUS
GOLD STATUS

Joined: Tue Oct 11, 2005 8:58 pm
Posts: 7403
Location: The BEASTMODE Tower
word up
bring it to bleeker st
or donothan manor.. not to be confused with donvan bailey
we out here all day
getting it
ask for big fucking illa
if no one answers look for the guy smoking new ports in front of a dump truck



_________________
internet tea drinking club president
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 3:44 pm 
GOLD STATUS
GOLD STATUS
User avatar

Joined: Thu Apr 29, 2010 4:36 am
Posts: 6317
Location: Toronto
LMFAO

holy FACK



this chick is fucking disgusting


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 3:59 pm 
250 Plus!
250 Plus!
User avatar

Joined: Sat Aug 20, 2011 8:39 am
Posts: 410
Nikki T = Nevaeh


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 4:01 pm 
GOLD STATUS
GOLD STATUS
User avatar

Joined: Thu Apr 29, 2010 4:36 am
Posts: 6317
Location: Toronto
LEAVE IT 2 BEAVER wrote:
Nikki T = Nevaeh



LMFAO

I was gonna say the same thing but I thought I'd use you instead


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 9:27 pm 
The 4000 Club
The 4000 Club

Joined: Fri Apr 09, 2004 2:00 pm
Posts: 4219
LOL@dude using his site to get at people he claims have been shady with him in the past.

pot, kettle and all that.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 10:03 pm 
The 3000 Club
The 3000 Club
User avatar

Joined: Sat Dec 27, 2008 1:38 am
Posts: 3086
Location: Toronto
"After speaking to me for 5 minutes when she tried hiring me to promote her, she sent me all of her business transactions with Choclair, Bishop, and Snow. I have all of the emails, the contracts, the payment info ($13,000) for the verses she paid for... and I also have all of the unreleased verses from Bishop, Choclair, and Snow. She sent me all the master files, the stems, all of it........ you're extremely lucky I'm a solid individual. If you had given these to someone else they may have used them." - Devine



_________________
Plex - The Way It Should Be http://www.youtube.com/watch?v=gm5SEo_aBlY

http://iamplex.com
http://newleafentertainment.ca
Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 11:14 pm 
The 4000 Club
The 4000 Club

Joined: Fri Apr 09, 2004 2:00 pm
Posts: 4219
That part was amazing

Devine, my little cupcake, that's not a reason for people to not do business with her, it's a reason for people to not do business with YOU.


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Thu Jan 17, 2013 11:24 pm 
GOLD STATUS
GOLD STATUS
User avatar

Joined: Thu Apr 29, 2010 4:36 am
Posts: 6317
Location: Toronto
D, does the winner get a prize?


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Fri Jan 18, 2013 8:26 am 
GOLD STATUS
GOLD STATUS

Joined: Wed Jan 12, 2005 9:27 am
Posts: 6377
Location: A little town called none of your goddamn business


this video answers the question "Where all the raunchy fat white trashy blondes be at?"


Wonder if shes wants to joint the crew we need a kim


Offline
 Profile  
 
 Post subject: Re: CANADA'S WORST RAPPER
PostPosted: Fri Jan 18, 2013 2:28 pm 
GOLD STATUS
GOLD STATUS
User avatar

Joined: Thu Apr 29, 2010 4:36 am
Posts: 6317
Location: Toronto
LMFAO @ the youtube comments



I think my dick just Ran away
.

hahahahaha whyyyyyyyyyyyy am i watching this
.

i dont even want to live in hamilton after this
.

LMFAO IM FUCKING DONE .... i dont even wanna be from hamilton after this.
.


MY GOOD GOD . You people make me fucking sick!!!!!!! You wouldnt say that about your mom if she was bigger? Why say it about another person? Nikki likes to sing. She's obviously good and going to go somewhere. Aretha Franklin. Yeah shes bigger, so what, shes the fucking queen of soul. And you dont see people bashing her because shes bigger. Nikki is comfortable in her own skin and i give her respect for that. Y'all need to get a life and stop bullying people. cause what goes around comes around.
·


This song should be called "Burgers 'err Day"
·


Look how fat she is, shes over weight like thats fucking nasty yo.. real nasty we dont wanna see flubber everywere...
·


sorry, I can't take a girl with neck rolls seriously.
·
Ew, put some clothes on.
·

that club looks soo dope its like a living room ... or is that your living room cuz no club wants that fat fuck in there club


.


Offline
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 Page 2 of 3 [ 36 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC - 5 hours


Who is online

Users browsing this forum: Hireinfance and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

cron